الترابوک 14 اینچی Novatech معرفی شد
 
تكنولوژي هاي نو
مطالب متنوع علمي و تكنولوژيكي

 الترابوک 14 اینچی Novatech معرفی شد
شرکت انگلیسی Novatech الترابوک جدید ۱۴ اینچی خود را معرفی کرد. Novatech nFinity دارای صفحه نمایش ۱۴.۱ اینچی با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل و پردازشگر اینتل i3 می باشد. همچنین مدل هایی با پروسسورهای i5 و i7 نیز در دسترس می باشد. رم این الترابوک ۴ گیگابایتی است و خریدار می تواند SSD هایی با ظرفیت ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت را برای ذخیره سازی اطلاعات خود انتخاب نماید.

از ویژگی های دیگر این الترابوک می توان به وجود یک وبکم ۱.۳ مگاپیکسلی، ۳ پورت USB 2.0، پورت HDMI، بلوتوث و یک کارتخوان اشاره کرد. سیستم عامل این الترابوک ویندوز ۷ مایکروسافت می باشد. قیمتی که برای این الترابوک ها در نظر گرفته شده است، برای مدل i3 حدود ۴۳۰ پوند است و در صورت ارتقا آن تا ۶۸۷ پوند بالا می رود. مدل های i5 و i7 نیز مسلما مقداری گرانتر می باشند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, :: 14:34
سعيد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید . براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد . اگر مايل باشيد پيشنهادات خود را به ايميل من بفرستيد(saeeduosefy@yahoo.com) با تشكر از مديريت وبلاگ.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تكنولوژي هاي نو و آدرس saeedram.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.